Rabu, 22 Disember 2010

DON'T KNOW HOW TO DECSRIBE YOUR LOVE

selamat tengah mlm
kesat sikit taik mata tu
yeah!chumil dah tu
amma


i dont know how to decsribe your love dear.(ckp omputih plak). w/pun dah tengah mlm time tu la aku baru terjaga.bgn2 je tah ape kene nye aku membelek hp tp haram(1 msg pun xde apelagi miscal).then aku yg agak terhegeh2 ni pun msg dia.tp mmg tak sangke die leh reply


antara kata2 yg dilabel kan benci bilang cinta:
  • saya bukan g mana2 pun wak
  • saya bkn tak reply msg awak.cuma tak msg awak.awak sori
  • jgn la sangke buruk saya g mana2
  • tak la .mana ada.kalo smbg saya tak reply


[take it or leave it]

*just nice :) .time bosan sila la cari saya.time sunyi sila la call saya.
*dan bila awak rasa awak leh idop tanpa saya,awak idop tanpa kata dan biarkan saya.

2 ulasan:

  1. just don't push yourself to much for him..it'll hurt you more. just go with the flow. i'm on your back if you need someone. smile :)

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam