Jumaat, 28 Januari 2011

aku pikir aku sala menilaimu.




             [kerusi tu saya punya sorang]

saat aku bersedih dek kerana kerja ku..dek kerana kamu tidak melayan ku,dek kerana kamu tidak call atau sms ku.dek kerana aku setia menanti kamu di hari2 ku tp kamu tidak dtg singgah menjenguk bunga mu.dek kerana leka dgn kehidupanmu..dek kerana leka dengan cinta game mu itu.(pane)..aku keseorangan,sepi aku sendiri.

                    [besarnya angan ku]

saat aku terjatuh kau dtg menepuk peha ku cuba untuk merasainye juga.
ketika tu , yang hanya terlintas dibenak pikiran ku, ku ingin merangkul badan nye yg dingin dan menangis dibahu nya .   tp ku tahu tidak mungkin kan.

   [cuba untuk mengambar kannye.tlg la merasainye juga]

tp aku mula mengenalimu pada mlm itu..saat kau menyanyangi ku..saat kan kau kucup dahi ku.saat kau mula menceritakan bibik cinta mu.."rindu.."w/pun hanya 1 perkataan mati itu yg aku dengari  tp itu sudah memadai untuk aku mengungkapi "aku jua".






Tiada ulasan:

Catat Ulasan