Isnin, 31 Januari 2011

struggles to create nothing to be something

            [the perfect wedding is what i wanted want]


sengaja untuk ceritakan sesuatu yg belum lagi berlaku dlm hidup ku ini.ini mungkin terjebak dengan environmnent mungkin.yela disebabkan kt ofis tu semuenye kakak2 yg dah mencecah 24 dorang mst la pikir nk kawin kan.


dgn tak disengajakan..
oppss,sory




             [mungkin lamunan layak menerima senyuman]

aku pun turut menjoin kan diri.aku ni dah la kuat sgt mengelamun dan imaging kan.kalo nk dikatakan aku mmg nk kawin.yela sape yg tak nak kawin.mungkin cinta itu hanya gelaran untuk menemani hidup ku ini tp bkn sekadar gelaran tp bah kan teman sejati tu ,semangat ku untuk aku terus mengukir senyuman.


tapi..
                       [nak yang cpt ke tau yang lmbt ni]


belum tiba masanya lagi.mungkin aku mmg gatal tp masih belum bersedia lagi.perlukan masa untuk lbh mengenali nya.cara untuk menjadi yg terbaik disisinya.membuat kan dia rase kehilangan bila aku tidak ada disisi nya.ego kan aku bila aku memilih mu.




                            [letih tumpang duduk]


aku sakit bila menatap matamu.aku sakit bila aku mengangumi sedar ku.bangunkan aku dari tidur panjang ku.sedar kan aku dari mimpi tentang mu.ku sala bila ku terus berharap padamu.




mohon bintang menemani










ku tak penah merasa gundah dihatiku ketika dgn mu..saat  kau belai rambutku.. kau temani aku.. kau basuhi luka ku.salakah aku mencintaimu.egokah aku memilikimu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan