Sabtu, 12 Februari 2011

bersebab


                [lebih teruk pakai topeng]





saya harap awak phm kenapa tingkah laku saya lain apabila di tempat kerja.boleh dikatakan saya hipokrit diofis.


  • kalo boleh saya buat tak nampak awak walaupun awak setapak dihadapan saya
  • saya buat pekak bila awak ckp,sebab saya tahu ramai yang boleh membalas perbualan awak
  • saya pura-pura buat tak perasaan awak stress,awak mara
  • saya cuba elak kan dari jeles sebab saya tahu dorang mmg sengaja buat cmtu


                              [luv u.luahan saja.]


yang ini je yang mampu saya kongsi,yang lain phm2 sendiri.saya minta maaf sebab bukan saya sengaja nk buat cmni tapi tak manis pula di pandang orang.mungkin kita tak sedar orang kurang selesa tp bagi mengelak dari semua tu.kalau boleh saya juga nak awak layan saya as gf kat ofis kekadang saya terasa cm kawan2 tapi saya phm kita di ofis.saya nak juga bila awak mara atau stress saya selalu ada disisi awak bagi awak semangat,buat awak tersenyum.tp saya takut awak tak layan saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan