Isnin, 28 Februari 2011

kata-kata itu tak berapa bermakna perasaan hati lagi penting

aku terpaku.tanpa aku sedar senyuman sudah menyinggah ke telinga.bagaikan bunga yang kembali mekar.betapa beruntungnya aku kerna dia memahami aku.jauh di sudut hati ku.aku mulai sedar yg dia adalah lelaki yg terbaik untuk ku.setiap kali perbalahan berlaku tidak penah sekali pinjaman syaitan digunakan oleh nya,malah dia merendah kan diri nya untuk menerang kan segalanya.alangkah indah nya dunia kalau aku mampu memiliki nya.subahanaallah!tak tertanggung rasa nya percik kan cahaya setiap kali melihat segenap wajahmu....cinta ...panahan cinta gila!aku ternoda.kini dunia ku dikelilingi madah-madah cinta.mekar nya bunga ditaman duniawimu.aku sungguh tertarik dgn keindahan nya.kurung lah aku ditaman mu ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan