Ahad, 20 Februari 2011

kepada kamu yang mengerti..

keinsafan || 
saya menginsafi kesalahan ini.malu nya saya,rendah dirinya.jatuh nya saya ketika itu.airmata tidak jemu menemani.saya akan berubah,saya janji akan buat yang terbaik.


cita-cita||
takada yang lebih bernilai selain doa yang tak berhenti, memohon kepada nya agar jodoh ini berpanjang hingga ke ahkir nya,moga tuhan mengizini hubungan ini.


sepatah dua kata ||
saya harap awak juga merasai perkara yang sama.semoga kamu juga berusaha agar mempertahankan hubungan ini.tiada siapa yang saya cintai selain awak,awak juga lah racun dan juga penawar.aku sedar terlalu cepat untuk aku mengharap tp bukan sengaja untuk aku meletak kan harapan itu.cinta dan sayang telah disemaikan oleh kamu."aku hanya sekuntum bunga yang memerlukan cahaya dan air sebagai tanda kasih sayang mu.aku terlalu mencintai dan menyanyangi mu,aku mohon jangan kamu hancur kan nya.aku juga tahu kamu,kamu kekasih yang baik hati,kamu bersemangat,plg mengerti dan memahami aku ini.terima kasih syg.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan